Lördagsjobb!

Hoppas att ni har bra väder, här är det riktigt soligt! Igår kväll anlände den efterlängtade leveransen från det helt nya märket som inte säljs i Sverige än såvitt jag vet. Med stor spänning började jag packa upp och det var....playboy smycken (??) Jag förstod ingenting, vi har inte beställt några playboy smycken? Visade sig att det var ett paket som kommit fel så det åker tillbaka till USA på måndag och väntandet fortsätter...
Sara är kvar i London på jobb, hon skall springa på en hel del modevisningar på nya kollektioner från bla Boudouir by Disaya och Dogeared, det är jag som brukar göra alla inköp så vi får se vad hon fastnar för. Vi har väldigt olik smak jag och syster, vilket passar väldigt bra eftersom man vill ha en blandning av massa olika smycken men samtidigt blir det lite nervöst att lämna över inköpen helt till henne, det kommer nog inte gå, jag måste få vara med på ett hörn :) Kanske skall åka över till London jag med? *önsketänkande* Det räcker med en av oss i London.

Det var allt för idag, avslutar med en bild på Hillary Duff med en massa KJL armband.
Skulle gärna vilja ha en "dagens bild" på er kunder, vem vill vara först ut :)?

Ha en trevlig lördag!
*kram*

Armband KJL sibiriska tiger 895:-/Kyssjohanna.se
Armband KJL svarta elefanten 1295:-/Kyssjohanna.se
Armband KJL svarta pyramidarmband 895:-/Finns snart på Kyssjohanna.se


Kommentarer
Postat av: Beckie

När kommer ni få in nya smycken från Dogeared? :)

2007-08-04 @ 15:39:16
Postat av: Carin

Beckie: Det skulle komma nya smycken från Dogeared om ca 2-3 veckor men det har tydligen blivit lite försenat, väntar fortfarande på svar från dom. Väskorna skall i alla fall komma i slutet av augusti. Ha det bra!

2007-08-04 @ 15:49:49
URL: http://kyssjohanna.blogg.se
Postat av: Therese

Jag har nyligen köpt änglavingarna i guld från CC skye, mitt nästa köp blir de sibiriska tigrarna från KJL : ) eller jag har lite svårt att bestämma mig, antingen dem eller den vita cirkuselefanten.

2007-08-04 @ 21:59:02
URL: http://theresaan.blogg.se
Postat av: Carin

Therese:Hoppas att du är nöjd med dina fina vingar :) Tigrarna eller elefanten, svårt val, båda är så fina...Ha en trevlig lördagskväll!

2007-08-04 @ 22:13:48
URL: http://kyssjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0