Slutet av dagen...

Japp, då var det dags att bege sig hemåt till tvsoffan, hoppas att det kommer något bra på tv ikväll.
Jag väntar på en hel del besked från leverantörer, till er som haft förfrågningar om vissa smycken, snart har jag svaren :)
Jag hinner inte lägga upp en viss nyhet idag, jag hinner helt enkelt inte, ni nyfikna får hålla er en dag till :)
Jag hade hoppats på att få upp dom idag men jag var tvungen att vänta på invoicen så jag kunde se vad dom små sötnosarna skulle kosta.

Dåligt med bilder dom senaste dagarna, har så mycket att göra nu med den nya butiken och olika avtal så jag har inte haft så mycket tid över till att ta bilder, men det skall det snart bli ändring på!

Ha en trevlig kväll!
kram Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0