Måndag!

Underbara måndag, idag skall det uträttas mycket!
Imorgon skall vi kika på en lokal, kanske flyttar vi? Allting låter toppen förutom att ägaren har hund, visserligen älskar jag hundar men är tyvärr väldigt allergisk så vi får se...

Om en dryg vecka gör Cavalli intåg på H&M, vet inte vad jag tycker om kollektionen, det är inte riktigt min stil men den guldfärgade klänningen hade nog varit väldigt vacker på någon annan.

Vi funderar på att byta blogg också, tycker inte om att blogg.se lägger in reklam här, mer info inom kort vart vår blogg tar vägen.

Ha en härlig måndag!

//Carin


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej!

Jag har en tävling på min blogg, som det hade varit kul om du var med i. Kolla in den vettja!

Postat av: Carin

Paulina:Skall kollas in :)

2007-10-29 @ 17:00:32
URL: http://kyssjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0