Småsjuk

Idag är det småsjukt, har ont i halsen och känner mig lite hängig.
Ikväll kommer moster hit och kikar ut bröllopspresent till bästa vännen som skall ner för altaret *mys*.

Håller på att beställa nya smycken från Boudoir, skall göras tidigt, beställning idag, leverans i mars! tror jag.
Nästa leverans från Boudoir kommer snart, den beställningen gjordes i juni.

Spana in nya bamboo örhängerna från KJL, dom är big and beautiful!

image156image157
Alla Boudoir smycken levereras i ett vackert vitt "ägg". Så vackert så vackert.

kramar!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!
Måste ju fråga när beställningen från Dogeared kommer?

2007-10-23 @ 20:38:20
Postat av: Carin

Fia:Hej, den skall komma snart, leverans i slutet av oktober är det sagt, vi vet tyvärr inte exakt datum.
Håll utkik!

2007-10-24 @ 16:09:12
URL: http://kyssjohanna.blogg.se
Postat av: Anna

Hej! När fyller ni på erat sortiment med One of a Kind armband? Såg att de skulle komma denna veckan, men ni vet inte exakt när man kan börja köpa då?

Tack!

2007-10-24 @ 19:48:33
Postat av: Carin

Anna: Vi har fått smyckerna idag, finns i butiken, påfyllning samt nyheter. Ha det bra! //Carin

2007-10-25 @ 17:29:01
URL: http://kyssjohanna.blogg.se
Postat av: Petra

Kommer "Owl Cuff"-smycket från Boudoir in i lager eller måste man förbeställa det?

2007-11-01 @ 17:09:03
Postat av: Carin

Petra:Vi får en leverans från Boudoir om ett par veckor, vill du att jag beställer armbandet eller reserverar owl cuffen till dig?
Ha det bra! //Carin

2007-11-01 @ 21:04:41
URL: http://kyssjohanna.blogg.se
Postat av: Petra

Hejhej! Tack för snabbt svar! Ja hemskt gärna, det vore toppen om du kunde fixa ett sådant till mig. Har drömt om det i flera månader nu. :D Är priset fortfarande 4225:-?

2007-11-03 @ 18:58:56
Postat av: Mia

De där örhängena vill jag ha!! Wow...

2007-11-04 @ 11:27:06
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Petra:Då reserverar jag ett sånt till dig. Jag har det armbandet själv och det är helt fantastiskt! Bra att passa på, man vet aldrig hur länge det finns kvar i sortimentet :)Jag mailar dig så fort det kommer, tror att det är här inom ett par veckor. Priset är 4225:-. Har du möjlighet att skicka över din mailadress till [email protected] //Carin

Mia: Visst är dom fina :)

2007-11-05 @ 13:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0