Bridget Jones and I!!

Jag kan se lite av mig själv i Bridget Jones, vissa saker som hela tiden händer mig, klumpiga saker.
Igår skulle jag ge mig iväg till posten och tänkte att nu är ett ypperligt tillfälle att testa mina nya svarta pumps.
Tog en titt i spegeln och beundrade mitt nya köp, tänk att höga klackar kan vara sköna att gå i ??

Lastar på mig lådor, kataloger, jag hade famnen full. Beger mig ner för stentrappan och sen vet jag inte vad som händer, kanske viker jag foten? Alla kataloger, lådor, papper bara flyger när jag beger mig ner för trappan på mage! Som en bob åker jag ner för trappan. Fallet slutar med att jag slår huvudet i porten.

Jag har slagit mig rejält, det känner jag men det enda jag kan tänka på, var det någon som såg mig? Mörbultad med väldigt tacksam över att jag inte kan se en kotte i närheten börjar jag samla ihop allt jag tappat.

Idag är jag blåslagen, bulor, skrapsår överallt men det kan jag ta, huvudsaken är att ingen såg mig, vilken fruktansvärd syn! Haha, det är nog det sog skiljer mig och Bridget åt, hade det varit hon hade det garanterat kommit en snygg kille och sett alltihop.

http://www.youtube.com/watch?v=_VI62Ku3u4g

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skratt, jag känner igen mig i din berättelse då jag gjort samma sak inte bara en utan två gånger. Ena gången slutade mitt fall med att jag slog huvudet i ett element, ingen som såg mig som tur var. Andra gången slutade fallet med att jag ramlade rakt på en kille som kom gående uppför trappan = väldigt pinsamt! Ingen av dessa gånger hade jag höga klackar utan Birkenstock *fniss* En riktigt klumpeduns är jag med andra ord!

2007-08-29 @ 15:17:27
URL: http://annahpettersson.blogg.se
Postat av: Carin

Anna:Haha, stackars! Tyvärr inte första gången för mig heller, jag har dundrat ner för trappor tidigare och lär nog göra det fler gånger :)

2007-08-29 @ 15:49:09
URL: http://kyssjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0