Måndag!

Då var det måndag igen! Jag har minst sagt ett fullspeckat schema idag. Revisorn har ringt och bett mig om vissa papper som jag skulle lämnat in förra veckan som fortfarande ligger på kontoret, hämta upp en leverans, skicka paket, beställa and the list goes on....

Igår jobbade jag hela dagen med att mata in alla produkter i den nya butiken, det ni! ...tog lång tid, höll på till efter midnatt. Är fortfarande inte riktigt klar. Sedan skulle jag testköra kortbetalningen, då hade jag naturligtvis glömt det nya lösenordet...

A.V Max var populärt, vissa färger tog slut direkt, ny beställning görs idag.
Dessutom håller vi på att kika på vad vi skall utöka butiken med till hösten...

Ha en bra måndag!
//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0