Slut för idag!

Då är den här arbetsdagen slut, har haft möte med revisorn. Tack snälla Ann och Marie för all hjälp med pappersarbetet, ni är underbara! Vi har slitit dom senaste dagarna med massa papper som skall in på rätt plats.

Jag skulle hämta upp ett paket på vägen tillbaka och slet upp tån (hur lyckades jag med det)?
Lyckades ta mig tillbaka till kontoret men oj vad ont det gjorde att ratta bilen tillbaka till kontoret. Tyvärr var det inget "roligt" paket, bara tillbehör.

Nu var det meningen att jag skulle ladda upp lite bilder men då kommer jag på att mobilsladden ligger på kontoret, får bli imorgon.
Jag gick förbi Chix igår, har inte haft tid att köpa kläder på flera månader men nu hittade jag en fin tröja/tunika från Odd Molly och en underbar tröja i bomull/silke, kommer att bli en favorit.
Spring gärna förbi Chix om du är i närheten av Göteborg, dom har massor med fina kläder till bra priser, tunikan från Odd Molly kostade 275:-!!

kram till er alla söta läsare och kunder!!
XXX Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0